Враження про готелі складається з деталей, в числі яких текстильні вироби. Ми підготували перелік текстильних лайфхаків, які допоможуть отельєру у виборі професійного текстилю для оснащення номерного фонду. Керуючись ними, ви не тільки справите хороше враження на гостей готелю, але і скоротите витрати.
- Хочете продемонструвати турботу про гостей готелю? Меню подушок – важлива перевага для готелю, що піклується про комфортний відпочинок постояльців. Закупіть подушки для номерного фонду з синтетичними і натуральними наповнювачами різних форматів і розмірів, різного ступеня жорсткості. Деякі виробники, серед яких Hanse, пропонують подушки з комбінованих матеріалів – натурального пуху і синтетичних волокон – характеризуються доступною ціною і високим ступенем комфорту. Гість зможе вибрати звичну йому постіль навіть у вашому готелі і неодмінно залишить хороший відгук про перебування в ньому. Чи надавати послугу на безоплатній основі або зробити платною опцією – вирішувати вам.
2. У холодний сезон запропонуйте гостям додаткові ковдри або пледи. Сучасні синтетичні пледи не поступаються в якості натуральним виробам, володіючи при цьому вогнестійкими властивостями. До того ж їх можна прати в пральній машині. Подібні вироби пропонує французький виробник Robin Marieton.
3. Алергією страждає велика кількість людей, багато з яких можуть стати постояльцями вашого готелю. Закуповуючи постіль для готелю, зверніть увагу на вироби з гіпоалергенними наповнювачами. І не забудьте згадати вид гіпоалергенності постільних речей в описі номерного фонду на сайті готелю.
4. В умовах інтенсивної експлуатації важливо зберегти презентабельний зовнішній вигляд і якість постільних речей. Так, щоб продовжити термін служби матраців, використовуйте якісні наматрацники з «дихаючим» верхнім шаром для комфорту гостей. Збільшити термін служби подушок допоможуть спеціальні захисні чохли. У цьому випадку не буде необхідності прати саму подушку, досить попрати чохол (для виробів професійної лінії допустиме прання в пральній машині).
5. Вибирайте постільну білизну для номерного фонду готелю, пошиту з професійного текстилю, який забезпечує більш тривалий термін служби завдяки поєднанню певних технічних характеристик. Тільки такі вироби витримають інтенсивну експлуатацію і після безлічі прань збережуть свої властивості. Найменш вибагливі у догляді простирадла, подушки і підковдри з суміші бавовни і поліестеру. При правильному догляді такий комплект постільних речей прослужить не менше півтора років.
6. Ви звертали увагу на те, що більшість п’ятизіркових готелів віддають перевагу білим рушникам? Білий колір – не тільки символ чистоти, але і універсальне рішення для будь-якого інтер’єру ванної кімнати готельного номера. До того ж, на відміну від кольорових виробів, білі рушники не потьмяніють після безлічі прань.
7. Вибираючи декоративний текстиль – портьєри, скатертини, декоративні подушки, чохли на стільці тощо – зверніть увагу не тільки на їх дизайн, але і на ступінь їх вогнестійкості.
8. Довірте формування комплекту текстилю для готелю професіоналам: так ви заощадите час і скоротите фінансові витрати. Фахівець, який має досвід в оснащенні готелів різних форматів, підбере для вас оптимальне за ціною, складом і якістю рішення і дасть цінні рекомендації по догляду та експлуатації виробів.
Підходьте до підбору професійного текстилю з розумом, керуйтеся порадами професіоналів і переймайте досвід успішних компаній сфери гостинності. Отримати консультацію ви можете за телефоном +38 044 586-41-14.